wtorek, 18 listopada 2014

DOMOWY PEELING KAWITACYJNY




Hej !!! :)

Jakiś czas temu pozwoliłam sobie na zakup tego, oto przyrządu do domowego oczyszczania skóry za pomocą ultradźwięków.

Owszem można go wykonać w salonie kosmetycznym, jednak koszt, takiego zabiegu w miejscowości, której mieszkam łamie się w cenach 40-60 zł. Dlatego stwierdziłam, że zamówię peeling na Allegro i dzięki temu zaoszczędzę czas, jak i pieniądze.
Co prawda efekt nie będzie, aż tak spektakularny, jak po wizycie w salonie kosmetycznym, natomiast, jak dla mnie jest zadowalający i nie mam się czego doczepić..

   
 Szczególnie polecany jest dla cer mieszanych, problematycznych. 


Model, który posiadam nie tylko wykonuje zabieg kawitacji, ale również oczyszczania, Sonofrezy i Lifting. Przyznam, że nie testowałam wszystkich opcji min. tylko trzy pierwsze wyżej wymienione... Ostatnia na razie nie jest mi potrzebna :)





Peeling Kawitacyjny
- likwiduje nadmiar sebum gromadzącego się w porach i mieszkach włosowych
- skóra staje się gładka i przyjemna w dotyku
- rozjaśnia skórę, jak również usuwa na twarzy i szyi widoczne widoczne przebarwienia

Oczyszczanie
- powoduje złuszczenie martwego naskórka
- odsłonięcie młodszej warstwy skóry
- skóra jest oczyszczona i wolna od nadmiaru łoju

Sonofreza (wprowadzenie preparatów) 
- efektywne wprowadzenie w głąb skóry substancji aktywnych zawartych w kosmetykach
EFEKT ZABIEGU
- zmarszczki spłycone  (tego nie zauważyłam, gdyż ich nie posiadam)
- twarz ujędrniona
- nawilżona
- wygładzona
- rozjaśnienie przebarwień
                                                                                   


Wszystkie te zabiegi wykonywałam zawsze przed snem i starałam się trzymać następujących czynności:
1. Umycie żelem twarzy
2. ''Parówka'' (ok. 10 min.) - tak, aby twarz rozpulchnić i wszystkie ''brudy'',  jak i martwy naskórek  usuwał się bez problemu
3. Peeling z Liści Manuka
4. Peeling Kawitacyjny
5. Oczyszczanie ( przed tym zabiegiem należy przetrzeć twarz płynem micelarnym. Dzięki temu zanieczyszczenia, które nagromadzone są w porach, lepiej będą usunięte - ok. 2-3 min przed ).
6.  Sonofreza ( do tego używam serum rewitalizujące )

Skóra po zabiegu może być lekko zaczerwieniona i lekko obolała. Dlatego taki zabieg najlepiej jest wykonywać przed snem.




Koszt takich przyrządów łamie się od 100 - 200 zł., nawet 300.
Ja za swój zapłaciłam ok 150 + przesyłka. 

UWAGA NA CHIŃSKIE PODRÓBKI !!!  Dlatego jeżeli decydujemy się na taki zakup, to najlepiej w hurtowniach z urządzeniami kosmetycznymi, które również są dostępne na Allegro. Nie polecałabym od osób prywatnych.

                             









  
                      

                                  

                                                                



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek