niedziela, 7 grudnia 2014

Puder brązujący w kulkach L'Oreal Minerals i Honolulu W7 - Recenzja !!!


Hej wszystkim :) 

Na początku chciałam Was serdecznie przeprosić za swoją nieobecność na blogu. Niestety przez ten czas nie miałam czasu, ani weny, by napisać cokolwiek, a może miałam, jednak nie potrafiłam się zdecydować, co właściwie Wam zrecenzować .. Możliwe, że jednak to drugie.. . 
Postawiłam jednak na pogodę i pomyślałam, że może najodpowiedniejszą chwilą na opisanie tych produktów, a mianowicie bronzerów, będzie ten czas w którym to słońca mamy chyba trochę za mało... I fajnie byłoby dodać swojej twarzy zdrowego wyglądu i opalenizny .. :) 




Ponieważ jest ze mną od długiego czasu, to na pierwszy ogień pójdzie bronzer w kulkach L'Oreal Minerals (wersja dla blondynek nr. 101). Zdecydowałam się akurat na taki odcień, ponieważ to był mój pierwszy bronzer i bałam się, że ciemniejszy będzie powodował ''efekt maski''.. Jednak ten spisuje się bardzo dobrze.
Odcień jest delikatnie brązowy, nie pomarańczowy. Dodaje skórze subtelną opaleniznę, ale nie nadaje się typowo do konturowania twarzy przez drobinki w nim zawarte. 
Jeżeli chodzi o trwałość, to też, jak najbardziej się spisywał. Chociaż bywały sytuacje, że poprawka była konieczna. 
Pędzelek, który jest dołączony, to chyba jedyny minus tego produktu.. Jest zdecydowanie za twardy, przez co puder się osypuje, aplikacja też jest nieprzyjemna :/ Efekt, nie jest taki, jak przy nakładaniu go innym pędzlem. Akurat w moim przypadku jest to Hakuro H21.
Polecam go osobom z jasną karnacją, bądź tym, którzy zaczynają swoją przygodę z bronzerami.

Co zapewnia producent: 
Aby uzyskać piękną wakacyjną opaleniznę laboratoria L`OREAL Paris opracowały pierwsze mineralne pudry brązujące- puder brązujący w perełkach-Glam Bronze Minerale oraz brązujący puder mineralny, który kryje jak podkład.
Te wyjątkowe produkty to bezpieczne słońce. Nadają cerze subtelną opaleniznę, a przy tym wzmacniają ją i chronią przed fotostarzeniem. Złożone z naturalnych składników, bogate w witaminy i minerały przyczyniają się także do poprawy stanu skóry i jej naturalnego kolorytu. Mogą być używane nawet do skóry szczególnie wrażliwej i podatnej na uczulenia, ponieważ nie zawierają substancji zapachowych ani konserwantów.
Są też całkowicie beztłuszczowe, dzięki czemu nie zatykają porów, a skóra swobodnie oddycha.


Zapach: Lekko pudrowy
Cena: 40-50 zł (w zależności od drogerii) 





 Ten bronzer mam dosłownie od kliku dni, ale już zdążył mnie tak pozytywnie zaskoczyć, że pozostanie ze mną na zawsze :) Jest genialny !!! 
Przede wszystkim trwałość, która utrzymuje się na baaaardzo długo. Nakładając rano nie musimy w ciągu dnia robić, jakichkolwiek poprawek, no chyba, że mamy rzeczywiście taką potrzebę.. 
Nie ma w sobie żadnych drobinek, dlatego doskonale nadaje się do konturowania twarzy. 
Jest on bardzo napigmentowany, dlatego zanim przystąpimy do aplikacji na twarz, najlepiej ''zapoznać'' się z nim dużo przed, ponieważ możemy sobie zrobić nim krzywdę i w efekcie zepsuć makijaż :/
Do zestawu jest dołączony pędzelek, jednak dla mnie jest on kompletnie nieprzydatny. Jak wspominałam powyżej wolę użyć swojego pędzla (H21).

Co zapewnia producent: 
W7 Honolulu to bronzer do twarzy, idealnie nadaje się do konturowania, gdyż nie zawiera drobinek. 
Szeroki pędzel równomiernie rozprowadza kosmetyk na skórze. 
Lekka formuła sprawia, że idealnie stapia się ze skórą a delikatny odcień dopasowuje się do każdej karnacji. 
Zamknięty w kartoniku, opakowanie zawiera wygodny pędzelek. 

Zapach:Lekko pudrowy
Cena: ok.14 zł. 
Ilość: 6g.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek