niedziela, 16 listopada 2014

PROMOCJA 1+1 W Rossmanie


 Hej wszystkim :)

W dzisiejszym poście chciałam się pochwalić moimi nowymi zdobyczami z Rossmana.
Zapewne większość z Was skorzystała już z Promocji 1+1, bądź są też takie osoby, które o tej wyjątkowej ofercie nie wiedzą. Dlatego postanowiłam napisać ten post i polecić tym wszystkim, którzy z niej nie skorzystali..  Natomiast spieszcie się, bo oferta trwa do - 19 listopada !!!

Ja zdecydowałam się na zakup dwóch podkładów Rimmela - Wake me UP ( 200 SOFT BEIGE ) i LASTING FINISH 25hr ( 203 TRUE BEIGE ) + Tusz do rzęs, który po prostu uwielbiam i z którego napiszę pierwszą recenzję !!!  ... Rimmel WONDER'FULL  z olejkiem arganowym.

Szczerze, to do samego końca miałam obawy, czy dobrze zrozumiałam na czym polega ta promocja, jednak przy kasie moje wątpliwości całkowicie  ''wyparowały'' :).
Chyba nic więcej już nie muszę pisać, jak tylko POLECIĆ !!!














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek