poniedziałek, 17 listopada 2014

Rimmel WONDER'FULL z olejkiem arganowym.





























Witajcie :)
Miałam dla Was przygotować recenzję na temat maskary Rimmel WONDER'FULL z olejkiem arganowym, tak też zrobiłam


INFORMACJE OD PRODUCENTA 
Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że Twoje rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela i nadaje im zjawiskową obętość.


MOJE SPOSTRZEŻENIA
Otóż ten produkt, który chciałam Wam zrecenzować zdążyłam już przetestować wiele razy..
W zasadzie jedyną maskarą, jaką używam od pewnego czasu jest tylko ta, bo jako jedyna sprawdza się na moich rzęsach.
Kilka miesięcy temu, kiedy natknęłam się na nią w Rossmanie miałam mieszane uczucia i wątpliwości, by ją kupować. Jednak zaryzykowałam.
Natomiast po tak długim czasie, jak ją stosuję zauważyłam znaczną poprawę w ich wyglądzie.
Rzęsy się błyszczą, są dłuższe i jakby gęste ? ... A więc zaczęłam szukac przyczyny, dlaczego ...

Napiszę Wam szczerze, że kupując tę maskarę nie wiedziałam, że zawiera w swoim składzie olejek arganowy. Owszem używałam pomadki Alterra przez pewnien czas, jednak moje oczy niezbyt dobrze reagowały na nią i zaraz potem musiałam odstawić. Trwało to zaledwie kilka dni.
Sądzę, że na pewno była to zasługa tuszu, niż bardziej pomadki.
Tym bardziej, że stosuję ją drugi miesiąc i efekt nadal się utrzymuje.

Poza efektem pielęgnującym, ważna jest trwałość tuszu i tutaj też dostanie ode mnie wysokoą notę. Wychodząc z domu rano i spędzając kilka godzin na siłowni nawet się nie rozmazuje, ani nie kruszy. Oczywiście pod warunkiem, że nie nałożymy go ''tonę'' (w zupełności wystarczą dwie warstwy).
Ogólnie jestem przeciwniczką nakładania ''kilogramami'' tuszu, ponieważ to obciąża rzęsy, jak również psuje cały efekt.



                                                     PRZED


                                                      PO





CENA : 32 zł/12ml

Jak dla mnie 10/10




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek