czwartek, 13 listopada 2014

Na początek ...

                     


 
Mam na imię Iwona. Lat 23.

Od jakiegoś czasu uczę się na przyszłą kosmetyczkę i mam nadzieję, że to marzenie, które towarzyszy mi od bardzo dawna w końcu się spełni. 
Zawsze interesowały mnie tematy o kosmetyce, jak i samych kosmetykach .. 
Jak każda kobieta, czy nastoletnia dziewczyna zawsze miałam ich mnóstwo, jednak od niedawna dopiero wpadłam na pomysł o założeniu bloga i napisaniu recenzji na temat tych wszystkich produktów, które znajdują się w mojej kosmetyczce. 
Jeszcze kilka lat temu kupowałam różności ... DUŻO RÓŻNOŚCI, jednak z czasem okazywało się, że większość z nich to po prostu buble, bądź jest ich aż tak dużo,  że raczej nie zużyję przed końcem daty ważności..  
Dlatego chcę przestrzec przed tym problemem, który tyczy zdecydowaną większość z Was. 
Zatem zachęcam do śledzenia moich postów  :)  


Wszelkie pytania dotyczące bloga, jak również współpracy
proszę kierować na podany adres :
ipszeniczna91@gmail.com
                                            
                                                   


  
  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek