środa, 10 grudnia 2014

Paletka 12 ceni - ''Oh So Special'' SLEEK - Moje pierwsze spostrzeżenia !!!


Witam :)
Dziś w poście recenzja paletki Oh So Special - Sleek'a.
Na marginesie napiszę, że jest to mój Mikołajkowy prezent, który dostałam od mojego najcudowniejszego chłopaka, któremu serdecznie dziękuję L<3ve Youu   :)
Jak również mojej wiernej fance Anji, która niesamowicie mnie dopinguje do pisania nowych postów :)
Dlatego postanowiłam zadedykować tego pościaka, tym dwóm osobom :* :)
Dziękuję ESPECIALLY FOR YOU:* <3

Może zacznę od tego, że w paletce znajduje się 12 cieni w tym 5 perłowych i 7 matowych.
Wszystko mieści się w eleganckim i wytrzymałym, czarnym pudełeczku z dołączoną pacynką i lusterkiem. Koszt takiej patelki to ok 37/40 zł.


Jeżeli chodzi o kolorystykę, to sami widzicie.
Jedne prezentują się lepiej, drugie hmm... trochę gorzej.  Może to zasługa moich bladych rąk, co powoduje, że cienie nie mają wielkiego pola do popisu - zwłaszcza BOW. Dlatego preferuję odcienie perłowe ze względu na ich wyrazistość. Można nimi wykonać nie tylko makijaż dzienny, ale również wieczorowy. Cienie nie osypują się, co za tym idzie - są trwalsze i łatwiejsze w aplikacji.
Matowe - tutaj mam mieszane odczucia .. :/ Jedne zrobiły większe wrażenie, drugie trochę mniej ... Ale najbardziej spodobał mi się odcień Wrapped Up, jak również The Mail, jednak są to, akurat te cienie, które się najbardziej osypują :/

Podsumowując:
Paletka, jak dla mnie jest dobra, ale nie najlepsza...
Wydaje mi się, że jest tam jednak trochę za dużo różów i lepiej byłoby je zastąpić, jakimiś delikatnymi brązami, bądź brzoskwiniowymi odcieniami.

Kiedyś spróbuję przygotować dla Was makeup wykonany tą paletką, byście mogły poddać je własnej ocenie. Póki co, są to moje pierwsze spostrzeżenia na jej temat.

Drobny minus, to taki, że można ją zakupić tylko i wyłącznie w Drogeriach Online.














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek