piątek, 21 listopada 2014

L'Orient - Savon Noir - Czarne mydło i Destylowana woda z kwiatów pomarańczy






Hej wszystkim :)

W tym poście będzie o cudownych właściwościach Czarnego mydła z Savon Noir, oraz Destylowanej wodzie z kwiatów pomarańczy.

W sierpniu tego roku borykałam się ze strasznym dla mnie problemem, którego momentami miałam wrażenie się nie pozbędę... Wyglądało to dość nieciekawie.
Krostki najpierw zaczęły się pojawiać na czole, a w późniejszym czasie na policzkach i brodzie...
Nie pomagały żadne specyfiki, których wtedy używałam. Po konsultacji z moją kosmetyczką i po przeczytaniu kilku recenzji doszłam do wniosku, że muszę całkowicie zmienić swoją pielęgnację twarzy.
Tak trafiłam do Mydlarni u Franciszka, gdzie Pani tam sprzedająca poleciła mi dwa produkty, mianowicie Czarne mydło i wodę Destylowaną.

Otóż moje spostrzeżenia na temat Czarnego mydła są pozytywne.

Czarne mydło - Działa, jak Peeling Enzymatyczny, którego możemy stosować na twarz i inne partie ciała. Oczyszcza ze wszelkich toksyn, zanieczyszczeń. Bogaty w swoje właściwości powoduje, że skóra jest intensywnie nawilżona, oczyszczona, gładka, bez efektu ściągniętej skóry, co mnie zaskoczyło.
Kosmetyk dedykowany, głownie dla cery tłustej, mieszanej, problematycznej.


Skład: Potassium olivate, Aqua, Huile d'Eucalyptus

Pojemność: 100 ml.
Konsystencja: rzadka, klejąca
Wydajność: bardzo wydajna
Cena: ok 30 zł. w zależności od miejsca


Jeżeli chodzi o wodę Destylowaną/Tonik.
Cera jaką posiadam, czyli tłustą ze skłonnością do trądziku potrzebuje częstego oczyszczenia, dlatego ten produkt zabierałam ze sobą wszędzie. Szczególnie na siłownie, kiedy to skóra potrzebuje silnego odświeżenia... Natomiast najlepiej pryskać bezpośrednio na twarz, po czym przetrzeć wacikiem.
Działa nawilżająco, reguluje pracę gruczołów łojowych, poprawia koloryt cery i jej elastyczność. Świetnie sprawdza się w pielęgnacji skóry zanieczyszczonej i alergicznej.
Woda ma właściwości regenerujące, ściągające, bakteriobójcze, przeciwzapalne, jak również zapobiega procesowi niszczenia elastyny.


Polecany do każdego typu cery, a w szczególności cery wrażliwej, naczynkowej, tłustej, mieszanej, dojrzałej i pozbawionej blasku. 


Pojemność: 150 ml. 
Cena: ok.30zł w zależności od miejsca.

Podsumowując:
Dodanie tych kosmetyków do mojej pielęgnacji twarzy znacząco ją poprawiło. 
Może nie sprawiło, że krostki, których ciężko było się pozbyć, znikły... to na pewno zahamowało pojawienie się nowych. Skóra stała się miękka, gładka i bardziej rozświetlona. 

PRODUKTY 100% NATURALNE 
 















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek