wtorek, 16 grudnia 2014

Recenzja - Suche Szampony BATISTE


Cześć dziewczyny !!! 

Jakiś czas temu przyszła moda na suche szampony. W związku z tym doszłam do wniosku, że napiszę dla Was recenzję tych produktów. 
Akurat mamy okres, kiedy mycie głowy jest naszym codziennym obowiązkiem. Jednak nie każda z nas, ma na to czas... i szybszą alternatywą jest użycie suchego szamponu. Natomiast należy pamiętać, że nie jest to opcja dla każdego. Ze względu na ich skład, mogą powodować lub nasilać łupież, drażnić lub przesuszać skórę głowy. 
Dlatego najlepszym wyjściem będzie, jeżeli nie będziemy stosować go za często i przede wszystkim obserwować. 


Przechodząc do sedna, głównym celem w pisaniu tego posta, było chociaż minimalne przybliżenie zapachów, jak i ocenę samego produktu. 
Ja swój komplecik zamówiłam w hurtowni internetowej za ok 20 zł., dodatkowo do zestawu dołączona była firmowa kosmetyczka w której zawarte były trzy szampony po 50ml.

Aplikacja. 
Według mnie bardzo wygodne w użyciu, dzięki sprayu, który równomiernie rozpyla zawartość produktu we włosy. Jednak należy pamiętać, że zanim przystąpimy do aplikacji trzeba buteleczkę mocno wstrząsnąć. Następnie pasmo, po pasmie spryskać z odległości ok. 30cm. 
Potem delikatnie wmasować we włosy i rozczesać. 
Gotowe !!! :) 

 Zapachy: 
 Wild - zapach dla odważnych, połączenie kakao, wanilii i piżma
 Savanna - romantyczny zapach, lekka nuta konwalii i dzikiej róży połączonych z cytrusami
 Mamba - rześki zapach, który łączy w sobie owocowe nuty wraz z charakterystycznymi nutami wanilii i piżma

Mi osobiście najbardziej przypadł do gustu zapach  - Wild :) 
Jest to bardzo elegancki, drapieżny, kobiecy i seksowny zapach.


Cena:
 50ml. 7.90zł 
200ml. 14.90zł 
W zestawie 3x po 50ml. 19.90zł 

Podsumowując: 
Przyznam, trochę żałuje, że nie zdecydowałam się na dwa szampony po 200ml. :/
Mam wrażenie, że mniejsze wersje nie są już tak wydajne, jak te większe. 
Sam produkt, jak najbardziej godny polecenia.
Po zastosowaniu włosy wyglądają na świeżo umyte i pachnące. 
Jedynym minusem jest pojawiający się zaraz po aplikacji biały osad, jednak po kilku minutach znika. 













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Kosmetyki Iwony
Designed By Blokotek